انتخابات

سردار سلامی گفت: امروزه آمریکا پیر، فرسوده، عاجز و شکست‌خورده هست و به دنبال جبران این شکست‌ها، همه شیاطین و اشرار عالم، یک جنگ سیاسی و رسانه‌ای را آغاز کردند.

فرمانده کل سپاه:  آمریکای امروز آمریکای پیر، فرسوده، عاجز و شکست‌خورده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۱۰ مهر) در چهارمین دوره مراسم یادها و نام‌ها که توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد، با طرح این سوال که آیا شمایلی که امروز آمریکا در منطقه دارد با ۳۰سال پیش قابل مقایسه است؟ گفت: آمریکا امروز پیر، فرسوده و عاجز شده و ما این قضیه را می‌بینیم.

وی افزود: من با چشم سر می‌بینم و می‌گویم که آمریکا شکست خورده است و اکنون به دنبال جبران این شکست ها، همه شیاطین و اشرار عالم، یک جنگ سیاسی و رسانه‌ای را آغاز کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: شما نشانه‌های این تهاجم دشمن را برای جبران آن شکست‌های سخت، می‌بینید؛ آنها می‌خواهند اجازه ندهند تا به نام اسلام یک جغرافیای مستقل با حاکمیت، قدرت و با منطقی نافذ وجود داشته باشد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها نفوذ منطقه‌ای ما را سد بزرگی برای سیطره سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی خودشان در عالم اسلام که مهمترین قطعه جغرافیای جهان است، می‌دانند.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.